Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

بررسی بهترین مدل های ماشین لباسشویی از نگاه سایت خریدیار

بررسی بهترین مدل های ماشین لباسشویی از نگاه سایت خریدیار

واقعا بهترین برندهای ایرانی و خارجی ماشین لباسشویی کدامند؟

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟

پیش از خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

این مطلب یک راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی است که توسط سایت خریدیار نگارش شده است، سایت خریدیار یک راهنمای آنلاین خرید انواع لوازم خانگی است.

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایل منزل است که هم قیمت نسبتا بالایی دارد و هم قرار است برای مدت زیادی در خانه از آن استفاده کنیم و شاید در تمام عمرمان دو یا سه ماشین لباسشویی خریداری کینم.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در بازار آشنا کنیم و ببنیم که در حال حاضر در بازار ایران چه برندهای به تولید ماشین لباسشویی مشغول هستند و تا چه حد در جلب رضایت مشتریان موفق بوده اند.

در کنار آشنایی با برندهای مختلف ماشین لباسشویی، به ماشین لباسشویی های پرفروش این برندها هم نگاهی خواهیم داشت تا در نهایت به یک لیست ۲۰تایی از بهترین مارک ماشین لباسشویی در بازار برسیم تا یک راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی برای شما ایجاد کرده باشیم.

توجه داشته باشید که ما در این لیست برندهای فعال در ایران را ملاک قرار داده ایم، برندهای مختلفی ماشین لباسشویی تولید می کنند، اما در این لیست ملاک ما آنهایی است که حداقل همچنان محصولاتشان با قیمت های بالا یا پایین در بازار یافت می‌شود.

خرید ماشین لباسشویی می‌تواند بسیار گیج کننده باشد چرا که می‌توان مدل‌ها با برندهای متنوع، ظرفیت‌های مختلف، فناوری‌های متعدد و قیمت‌های متغیر را در بازار ایران یافت. با توجه به این که نیاز هر فرد در شستشوی پوشاک متفاوت است، نمی‌توان یک گزینه جامع برای همگی معرفی کرد.

قبل از خرید لباسشویی باید جیب و کیف‌مان را روی میز خالی کنیم و ببینیم چقدر پول داریم. بعد از تعیین بودجه می‌رسیم به انتخاب برند و مدل ماشین لباسشویی. درجه قبلا در راهنمای خرید ماشین لباسشویی، از انواع مدل‌ها و نکته‌هایی که پیش از خرید لباسشویی باید توجه کنید، برای شما نوشته است.

برندهای ایرانی ماشین لباسشویی در بازار

اجازه دهید کارمان را با برندهای ایرانی شروع کنیم و بهترین مارک های ماشین لباسشویی ایرانی را بررسی کنیم، هرچند که قیمت های بالای محصولات خارجی و همچنین موجود نبودن آنها در بازار تا حدی ما را به سمت برندهای ایرانی سوق می دهد، اما از حق نگذریم برندهای ایرانی هم پیشرفت های خوبی داشته اند و محصولات استاندارد زیادی را تولید می کنند.

1- برند ایرانی پاکشوما با شعار “همیشه با شما”

تجربه این شرکت و میزان رضایت کاربران نشان می دهد که رتبه یک ماشین لباسشویی می توان به پاکشوما نسبت داد، برندهای ایرانی خوبی به غیر از پاکشوما وجود دارند که در ادامه معرفی می شوند، اما هر برندی در تولید محصول خاصی شهرت بالایی دارد، مثلا پارس خزر در تولید پلوپز شهرت بالایی دارد، اما در تولید ماشین لباسشویی برند ایرانی پاکشوما مشهورترین است.

برند ایرانی پاکشوما از سال ۱۳۵۴ کارش را شروع کرد، و از ۱۳۷۶ بود که ماشین لباسشویی اتوماتیک به محصولاتش راه پیدا کرد. از ۱۳۹۳ کارخانه‌ جدیدش را راه‌اندازی کرد و همچنان درحال توسعه‌ کارخانه‌هایش است.

میزان رضایت کاربران از این برند ایرانی:

اغلب خریداران اعلام رضایت می کنند و اگر فروشندگان لوازم خانگی هم بپرسید، بین برندهای ایرانی پاکشوما را به شما پیشنهاد می دهند، ماشین های لباسشویی این شرکت طراحی به روز و زیبایی دارند و کاملا با آشپزخانه های امروزی هماهنگ است، همچنین از قابلیت های به روز مانند اضافه کردن لباس هنگام روشن بودن ماشین بهره می برد، برخی کاربران هم از صدای زیاد آن در مقابل برندهای خارجی گلایه دارند که البته هیچ محصولی بدون نقص نیست.

خدمات پس از فروش پاکشوما:

لباسشویی های اتوماتیک پاکشوما ۲۴ ماه و لباسشویی های دوقو به مدت ۱۸ ماه گارانتی دارند که مدت قابل قبولی است، تعداد نمایندگی های این شرکت به ۷۰۰ نمایندگی در ایران می رسد که نشان می دهد در بیشتر شهرها نمایندگی دارند.

۲برند ایرانی اسنوا با شعار “روی ما حساب کنید

اسنوا به گفته خودش یکی از برندهای اصیل ایرانی است، هرچند که چند سالی است که با توجه به برندینگ و البته کیفیت در تولید شهرت بیشتری پیدا کرده اند.

اسنوا عمدتا در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال، گاز، گولر کازی و البته ماشین لباسشویی فعالیت می کند، این برند ایرانی ماشین های لباسشویی ۵ تا ۸ کیلیویی را روانه بازار کرده است.

میزان رضایت کاربران از این برند اسنوا:

مسلما خریداران به این زودی ها به طور کامل از برندهای ایرانی راضی نمی شوند، اما همینکه مصرف کنندگانی وجود دارند نشان می دهد که در حال حرکت رو به جلو هستند و تا حدی توانسته رضایت حداقلی خریدران را جلب کنند.

در نظرات کاربران پیداست که برخی از قیمت این کالاهای این برند راضی هستند، برخی به دنبال حمایت از کالای ایرانی هستند و برخی هم به نقاط قوت ماشین های لباسشویی اسنوا از جلمه خشک کن قوی و کیفیت شستشو اشاره می کنند.

خدمات پس از فروش اسنوا:

عمده کاربران از خدمات پس از فروش اسنوا راضی هستند، هرچند موارد استثنا هم وجود دارد اما به طور کلی میزان رضایت از خدمات پس از فروش به اندازه قابل قبول است، اسنوا گارانتی ۲۴ ماهه را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

کدام مارک ماشین لباسشویی بهتره

بهترین لباسشویی خارجی | در انتخاب اینکه بهترین لباسشویی 2021 کدام است معیارهایی می تونه دخیل باشه.مثلا از دید یکی بهترین لباسشویی اونیه که در کوتاهترین زمان ممکن کارش رو انجام بده یکی می خواد لرزش و صدای کمتری داشته باشد یکی ظاهر زیبا رو می پسنده و … هر کسی معیارهای خودش را دارد.

۳برند ایرانی آبسال، اونیورسال قدیم

آبسال از برندهای قدیمی و ریشه دار لوازم خانگی در ایران است که از سال ۱۳۳۵ کارش را آغاز کرده است، اگر دقت کرده باشید کولرهای آبی زیادی توسط این شرکت تولید شده است.

این برند علاوه بر کولر به تولید محصولات دیگری از جلمه ماشین لباسشویی هم می پردازد، از خدمات جالب این شرکت این است پس از خرید محصولات تا مدت ۲۸ روز اگر به هر دلیل ناراضی بودید می توانید محصول را پس دهید.

میزان رضایت کاربران از برند آبسال:

کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی آبسال اگرچه خیلی پایین نیست اما چشمگیر هم نیست همچنین عمده خریدران به صدا و لرزش ماشین های لباسشویی این شرکت گلایه دارند، اما با این حال قیمت رقابی آن موجب می شود که خیلی از خریدران این محصول را انتخاب کنند.

خدمات پس از فروش آبسال:

آبسال خدمات پس از فروش خوبی دارد و برای محصولاتش گارانتی ۲۴ ماهه در نظر گرفته است، تلفن‌های خدمات پس از فروش آبسال روی سایت رسمی آن نوشته شده و اغلب از خدمات گارانتی آن رضایت دارند.

برندهای خارجی ماشین لباسشویی در بازار

بسیار عالی، بعد از برندهای ایرانی به برندهای خارجی ماشین لباسشویی می رسیم، به هر حال هرکس در انتخاب مختار است، برخی به دنبال بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی هستند و برخی دیگر به دنبال بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی، در هر صورت هدف ما این است که بهترین انتخاب را داشته باشید، پس در ادامه برندهای خوب خارجی را بررسی می کنیم.

۱ماشین های لباسشویی سامسونگ

درباره کیفیت محصولات این برند نیاز به صحبت نیست، محصولات مختلف این شرکت از جلمه تلویزیون، گوشی، کولر، یخچال و … همگی در خانواده های ایرانی استفاده می شوند و بسیار هم محبوب هستند.

ماشین لباسشویی هم یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که با استقبال خوبی هم مواجه شده است، هرچند که اگر بپرسند بهترین تولید ساسمونگ روی کدام محصول است، شاید جواب ما ماشین لباسشویی نباشد.

ماشین های لباسشویی سامسونگ از برندهای ایرانی قیمت بالاتری دارند اما در بین برندهای خارجی از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به نسبت برندهایی مانند بوش قیمت متعادل تری دارد.

برخی از ویژگی های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ:

Add Wash

اضافه کردن لباس های جامانده حین شستشو از طریق درب جداگانه

Eco Bubble

با تولید حباب های محافظ، باعث می شود مواد شوینده بسیار سریع تر جذب الیاف لباس شده، در نتیجه انواع لکه های سرسخت را از بین برده و ماندگاری الیاف لباس را افزایش می‌دهد.

Self Clean

فعال کردن این آپشن بعد از اتمام کارها باعث می شود ماشین لباسشویی مخزن خود را به صورت اتوماتیک از قارچ و باکتری پاک کند.

Auto Optimal wash

با سنجش درجه ی کثیفی لباس و بار لباس موجود در دیگ به صورت اتوماتیک، برنامه ی شستشوی لازم انتخاب می شود که نتیجه ی آن تمیز کنندگی فوق العاده و صرفه جویی قابل توجه در آب و شوینده خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید