Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

مدرس فدراسیون فوتبال تیم یزدلوله برای صدرنشینی به پیروزی نیاز


P>جمال دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیم عرفان اقتدار کیش خط دفاعی متزلزلی دارد و مهاجمان تیم یزدلوله باید برای شکست حریف از آن استفاده کنند.


وی ادامه داد: بازیکنان یزدلوله برای رسیدن به صدر جدول گروه خود راهی جز پیروزی ندارند و باید هیچ تیمی را در لیگ امسال دست کم نگیرند که همه مسابقه‌ها اهمیت خاص خود را دارد.


این کارشناس فوتبال یزد اظهار کرد: تیم عرفان کیش  هرچند هم‌اکنون در قعر جدول گروه است ولی باید به همه تیم‌ها احترام قایل شد و برای شکست حریف از همان ابتدای بازی دارای برنامه مشخص بود.


دهقانی تصریح کرد: تیم فوتبال یزدلوله تاکنون بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و انتظار هواداران است تا همچنان با درایت و قدرت برای راهیابی به لیگ دسته ۲ کشور ادامه دهد.  


هم‌اکنون تیم هرنگ جوان بستک هرمزگان با ۲۰ امتیاز در صدر، یزدلوله با ۱۸ امتیاز در مکان دوم و عرفان اقتدر کیش با چهار امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.    


از هفته دهم لیگ دسته سه کشور تیم یزدلوله فردا(جمعه، ۲۴ دی‌ماه) از ساعت ۱۴ در کیش میهمان تیم عرفان اقتدار این منطقه  است .


مدرس فدراسیون فوتبال: تیم یزدلوله برای صدرنشینی به پیروزی نیاز دارد


مسابقه لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور در پنج گروه با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف برگزار می‌شود که یزدلوله در گروه پنج با عقاب، پرسپولیس و شایان‌دیزل شیراز، هرنگ‌جوان بستک و فولاد هرمزگان، خلیج فارس میناب، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، اتحاد نیک‌شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهدای جیرفت هم‌گروه است 


در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.


تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .


مسابقه در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کند.


هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.


استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد. 



دیدگاهتان را بنویسید