Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

جوشکاری و آهنگری

جوشکاری اگر به دنبال خدمات آهنگری و جوشکاری هستید، پیشنهاد ما این است که به دنبال متخصص های این عرصه بروید. چرا که امروزه تجهیزات و متدهای جدیدی برای جوشکاری به کار می رود که ظرافت و دقت کار را بالا برده اند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع جوشکاری و مزیت های آن با ما همراه باشید.

انجام کلیه امور آهنگری و جوشکاری

آهنگری و جوشکاری بیش از هر زمان دیگری به تخصص و دانش خاص خود نیاز دارد. انواع کارهای جوشکاری را در جدیدترین متدها باید انجام داد. برای همین متخصصان ما در گروه حفاظ ایران با تمرکز بر روی مسائل آن، با به روز رسانی دانش خود در این زمینه به انجام تمامی امور مربوط به آهنگری پرداخته اند.

جوشکاری بر طبق تعریفی که برای آن ذکر می کنند، اتصال قطعات آهنی و فلزی از طریق ذوب کردن می باشد. این روش باید کاملا درست، اقتصادی، دقیق و قابل اطمینان باشد.

روش های مختلف جوشکاری
امروزه برای ذوب کردن و گرم کردن مواد، به روش های مختلفی عمل می کنند برای همین این نوع اتصال را نیز می توان به روش های مختلف انجام داد از جمله روش های مختلف جوش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

جوشکاری با استفاده از برق
جوشکاری مقاومتی
جوشکاری در فاز جامد

در صورتی که این نوع اتصال یکی از راههای اتصال در دنیای ساخت و ساز است اما همچنان به قوت خود باقی است مزیت های خاصی که این نوع اتصال دارد، دلیل این امر است.

امروزه در ساختمان سازی تقاضا برای آهنگری و جوش زیاد است در ساخت درب و پنجره آهنی هیچ چیز به اندازه این نوع اتصال ظریف و ماهرانه اهمیت ندارد شما اگر به دنبال جوشکار خوب و متخصص میگردید می توانید با مشاوران ما مشاوره ی رایگان داشته باشید.

ارائه ی بهترین خدمات جوشکاری
شما می توانید برای انواع خدمات جوشکاری و آهنگری به سراغ بهترین ها بروید تنها باید قبل از اطمینان به هر کسی نیروی متخصص در این زمینه را پیدا کنید مزیت های این نوع اتصال به گونه ای است که تاکنون جایگزینی قطعی برای آن پیدا نشده است و روز به روز تخصصی تر می شود از جمله مزیت های هنر جوش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قوی بودن این نوع اتصال و دائمی بودن آن این نوع اتصال دائمی است و استحکام بسیار بالایی دارد برای همین است که در اسکلت های فولادی از آهنگری برای اتصال قطعه های سازه ای استفاده می شود.
مزیتی که جوشکاری نسبت به دیگر اتصال ها دارد این است که هیچ ضخامتی برای ایجاد جوش ندارید. شما می توانید انواع قطعات را با هر ضخامت جوش به یکدیگر به هم متصل کنید.
این نوع اتصال کاملا مقرون به صرفه است. شما خدمات آهنگری را در مناسب ترین قیمت ها خواهید داشت.
امروزه این نوع اتصال را با دستگاههای جدید و تکنولوژی روز انجام می دهند برای همین ظرافت و دقت کار به طرز باور نکردنی بالا رفته است.
اگر برای مصارف و کارهای مختلف خانه ی خود از جمله درب و پنجره آهنی حفاظ ساختمان، حفاظ پنجره و غیره به دنبال آهنگری تخصصی می گردید، پیشنهاد ما این است که حتما از مطالب و نمونه کارهای ما دیدن کنید.

طرح های جدید و متدهای روز را باید در این نوع اتصال به کار برد کسانی که کار این نوع اتصال را انجام می دهند باید بسیار مواظب سلامتی چشم ها و تنفس خود باشند به کار بردن وسایل و لباس های تخصصی این کار الزامی است.

انجام کلیه امور آهنگری ، ساخت نرده و پله آهنی
نصب درب آکاردئونی
ساخت ، نصب و تعمیر درب و پنجره فلزی
نصب انواع فلاشینگ
ساخت و نصب نرده های فرفورژه
ساخت و نصب شیروانی
ساخت و نصب انواع حفاظ های دیواری
ساخت انواع نرده راه پله با گل فرفورژه
ساخت انواع درب تک لنگه و دولنگه
ساخت انواع چارچوب درب
ساخت انواع درب حیاط
ساخت درب های تمام ورق و درب های آکاردئونی
ساخت انواع درب با استفاده از گل های فرفورژه
ساخت درب های شیشه خور و درب های کار شده با ورق پانچ

تلفن تماس : 09198769110

دیدگاهتان را بنویسید