Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

صدور بیش از ۲۰۰۰ فقره مجوز از درگاه ملی مجوزها در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی از صدور بیش از ۲۰ هزار فقره مجوز از درگاه ملی مجوزها خبر داد.


محمد رحمانی امروز، ۱۷ بهمن در نشست خبری بیان کرد: درگاه ملی مجوزها اقدامی شاخص است که دولت آن را اجرایی کرده و سبب تسهیل و تسریع در صدور مجوزها شده است.


وی افزود: در حال حاضر صدور مجوزهای حوزه کسب و کار خانگی و صنفی در ۳ تا ۷ روز کاری انجام می‌شود و صدور مجوزهای بین دستگاهی کمی بیشتر زمان می‌برد.


وی بیان کرد: از ابتدای تیر ماه پارسال که این درگاه راه‌اندازی شده، تاکنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست به ثبت رسیده و یک میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست تایید و منجر به صدور مجوز کسب و کار شده است.


رحمانی گفت: در استان خراسان شمالی نیز تاکنون ۳۵ هزار و ۸۸۰ فقره درخواست صدور مجوز به ثبت رسیده که ۲۰ هزار و ۵۵۴ فقره مجوز معادل ۵۵ درخواست‌ها صادر شده است.


وی با بیان اینکه مابقی درخواست‌ها نقص مدارک داشته یا مربوط به مجوزهای بین دستگاهی است، افزود: از ابتدای اسفندماه نیز تمدید مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می‌شود.


وی همچنین به اخذ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های قدیمی اشاره و تاکید کرد: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه پروانه‌های کسب باید تا پایان سال ۱۴۰۲ مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و از سال ۱۴۰۳ کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید