Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

نیروی انتظامی توطئه سنگین دشمنان را ریشه کن کند

لیلا اسماعیل نژاد







برچسب‌ها





حزب موتلفه اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ؛


تهران- ایرنا- حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای با محکوم کردن جنایت در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) با قدردانی از دستگاههای امنیتی و انتظامی از آنها خواست شجاعانه و با اقتدار این فتنه و فتنه گران را مراقبت کرده و توطئه سنگین آنها را ریشه کن کنند.


به گزارش گروه سیاسی ایرنا، حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه‌ای در محکومیت حمله جنایتکارانه به حرم مطهر شاهچراغ آورده است: جنایت وحشیانه و ضدبشری فتنه گران علیه زائران و نمازگزاران در حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام که در حالت زیارت و نماز جماعت بودند آنچنان زشت و ظالمانه و پلید بود که حامیان فتنه گران را به انفعال و استیصال برد و ملت بزرگ ایران را عزادار شهدای کودک و زن و پیر و جوان این اقدام تروریستی داعشی کرد.


در این بیانیه آمده است: گفته بودیم با شکست سخت این فتنه که استکبار آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی و سعودی آن را طراحی و اجرا کردند و ملت بزرگ ایران با رهبری ولی امر مسلمین و پشتکار و فداکاری مسئولان و نیروهای انتظامی ظرف چند روز فتنه طراحی شده استکبار در دو سال را به شکست رساند، در پسا فتنه آنها مذبوحانه به ترور انفجار و عملیات ایذایی اقدام خواهند کرد تا انتقام شکست سخت خود را از مردم مقاوم که با آنها مخالفت کردند و با عدم همکاری عجز آنان را آشکار کردند، بگیرند.


این بیانیه می افزاید: اما مکر دشمنان خدا همواره آنها را زیانکارترین می‌کند رسوایی تیراندازی و عملیات ترور در حرم اهل بیت که مردم بی گناه در حال زیارت و دعا و نماز را به خاک و خون کشاند فتنه‌گران را منفورتر کرده و آنها را رسوا تر می کند.


حزب مؤتلفه اسلامی این رویداد تاثر آور را به محضر امام عصر عجل الله، ولی امر مسلمین، مردم مقاوم ایران، خانواده های شهدا و مردم استان فارس تسلیت گفته و انعام شهادت را بر شهدا تبریک می‌گوید و برای مجروحان این انتقام کور تروریستی شفای عاجل مسئلت دارد.


در این بیانیه با قدردانی از دستگاههای امنیتی و انتظامی که این روزها شدیدا تحت جنگ روانی دشمنان هستند، از این دستگاه‌های امنیتی خواسته شده تا شجاعانه و با اقتدار این فتنه و فتنه گران را مراقبت کرده و توطئه سنگین آنها را به شکست نهایی و ریشه کنی فتنه برسانند.


حزب موتلفه اسلامی همچنین در این بیانیه از همه مردم خواسته تا با هوشیاری و بصیرت مراقب هر حرکت مشکوک و عنصر فریب خورده باشند همانطور که منافقین و ضد انقلاب را با همت بلند خود به فرار و پناه به دشمنان و اهریمنان وادار کرده‌اند، این فتنه و فتنه‌گران را نیز به بیعت دائمی با آنها برسانند.


در این بیانیه تصریح شده است: صراحتاً از آن‌ها که ساده اندیشانه فتنه را با اعتراض اشتباه گرفتند و از جریان هایی که در این فتنه مواضع آنها با آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها سعودی‌ها و اکنون طراحان و عاملان ترور بی رحمانه حرم مطهر شیراز همسویی داشت، می‌خواهد که اشتباه و خطا و تحلیل‌های غلط خود را تصحیح کنند و مواضع شفاف و قاطع در برابر این فتنه بیگانه ساز و عوامل فتنه بگیرند.


حزب موتلفه اسلامی از قوه قضاییه و مسئولان امنیتی کشور  خواسته تا با قاطعیت و سرعت عمل به وظیفه پیشگیری و مجازات بازدارنده این جنایتکاران اقدام کنند و مطمئن باشند که اکنون غبار و ابهام ها تمام شده و منافقین و مزدوران آمریکا به رسوایی رسیده‌اند ملت یکپارچه از آنها حمایت می کند.


مماشات با دیکتاتوری رسانه‌‍ای غرب کافی است


معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی هم در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا، با محکومیت شدید حادثه تروریستی و کوردلانه شیراز در ترور نمازگزاران و زائران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: این نشانه عجز و شکست طراحان، آمران و عاملان فتنه اخیر است و نشان داد مهسا امینی یا گشت ارشاد بهانه است!


مهدی عرب صادق ادامه داد: شعار زن زندگی و آزادی دادند و زندگی را از زن ستاندند و این اوج حقارت و رذالت یاغیان بین المللی و عاملان منافق و دست پروده هایشان است.


وی افزود: امروز باری دیگر پرده ها کنار رفت و غبار ها زدوده شد و اتمام حجتی دیگر بر حامیان آگاه، نا آگاه، آشکار و نا آشکار داخلی است، جریان های سیاسی و خواص دیگر بهانه ای برای پنهان شدن در مه و غبار فتنه ندارند.


معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: داعش که خود دست پروده ی انگلیس آمریکا و صهیونیست هاست، جنایت می‌کند و با وقاحت و دیکتاتوری رسانه‌ای اعتراف عاملان خود را کتمان میکنند.


وی گفت: پس از استیصال و درماندگی از عملیات روانی و ترور فرهنگی به سناریوی جنگ و ترور سخت روی آوردند و این در نتیجه مراعات و مماشاتی است که اینها و عوامل مزدور شان را گستاخ و وقیح کرده و باید با جدیت صحنه های پسا فتنه را مدیریت کنیم.


عرب صادق خاطرنشان کرد: هدف اینها سوریه سازی در ایران است و کسانی شعار زن زندگی آزادی می دهند تا زنان را برده سلطه طلبی خود نمایند.


وی گفت: دیکتاتور کسانی هستند که فرهنگ منحط غربی را با دیکتاتوری رسانه ای خود بر ملت های دیگر دیکته می کنند تا آنها را به استضعاف بکشانند و بقای استعماری خود را حفظ کنند، تابعیت ملت ها را برای سلطه طلبی دیکتاور مآبانه خود می خواهند گرچه در ظاهر، پلیدی هایشان را با ظواهری به نظر زیبا می آرایند.



دیدگاهتان را بنویسید