Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

اینگونه باید صـــــــف مشتری بسازید!

اینگونه باید صـــــــف مشتری بسازید!

(آنلاین و آفلاین)

  • قافله را کسی می بازد که گمان می کند فروش فقط تجربه ست!!!

بیش از 68درصد از صاحبان کسب و کار مهارات و دانش بازاریابی و فروش ندارند

فرایند فروش هر روز پیچیده تر می شود ..

چون برای مشتریان انتخاب رقبای شما زیاد و زیادتر می شوند و ترجیح می دهند با هزینه کمتر بیشترین و بهترین خدمات را دریافت کنند

در اینده حتما درخواست و نیاز مشتریان بیشتر هم می شود و این دانش فروش شما برای طراحی سطح خدمات بالاتر و بهتر است که نیازشان را برآورده می کند.

و با این واقعیت، کسب مهارت ها در این حوزه برای حفظ بقاء و توسعه کار ضرورت است و دیگرصرفا با تجربه شخصی نمی توان فروش دلچسبی را خلق کرد.

این را زمانی دانستم که بعنوان معلم و مشاور بیش از 100کسب و کار معتبر بعد از 10سال تجربه فروش در بازار و تجارت ،دانش خود را هر روز بروز کردم و با آگاهی که کسب کردم مطمئن شدم رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است و چنانچه با تجربه قبلی بخواهیم رفتار کنیم هم سنتی بودن را انتخاب کرده ایم و هم نتایج دلخواه در معاملات شکل نمی گیرد.

امروز بعد از 17 سال بعنوان معلم و مشاور فروش بیش از 80درصد اصناف مختلف با ترکیب دانش و تجربه کارآمد بسیاری از کسب و کارها را به سود چندبرابری رسانده ام و با طراحی متد و الگوی خلق صف مشتری توانسته ام راه پیشرفت را برایشان باز کنم .

تاکنون سالهاست بنا به رسالتم در رویدادهای آموزشی آنلاین یا حضوری به عنوان معلم فروش دعوت می‌شوم و تاکنون بیش از 600 کارگاه و سمینار مرتبط به بازاریابی، فروش و تبلیغات و برندینگ را فقط در سه سال اخیر داشته‌ام و هزاران دانشپذیر که قطعا بعد از گذراندن دوره و کلاس های بنده خوب می دانند :

سرنوشت کسب و کارها بنا به تدبیرشان است نه تقدیرشان !

لینک رضایت بیش از یکصد دانشپذیر و شرکت کنندگان در دوره ها:


http://www.instagram.com/naghmekhosravi/?hl=en

و این تدبیر به معنی کنش مند و عامل بودن افراد و بوم مدل های پویای کسب وکار است و بس که در هرشرایطی به بهترین حالت ممکن تغییر مسیر می دهد .

ساختن صف مشتری در هر کسب و کاری نیازمند طراحی هوشمندانه و اجرای مدل درست برای هر کسب وکار با توجه به منابع و عوامل موجود است .

این مدل در هر شرایطی برایتان صف های طولانی مشتری می سازد و این چیزی نیست جزو بهبود مستمر و پایدار کسب و کارتان از وجود بی پایان مشتری هایی که به شما وفادارند.

چرا وفادار؟

چرا که درفرایند این الگو شما نسبت به رقبایتان بسیار برتر هستید در خدمت رسانی و شاد کردنشان و طبیعی ست که شما را همیشه ترجیح می دهند.

در این الگوی ویژه برعکس همه کسب و کارها که همه حضور و انرژی شان در کسب و کارشان هست و نتایج محدودی را دریافت می کنند ،بلعکس ،95درصد فروش شما زمانی اتفاق می افتد که شما آنجا نیستید!!! مانند ریختن بنزین در اتش است . بازی فروش را طراحی و شروع می کنید و این مشتریان هستند که بازی شما را ادامه می دهند .شمارا به بقیه معرفی می کنند و خودشان هم نفع می برند و به شما سود می رسانند.

شما به مدیریت صف مشتری نیز نیاز دارید تا حرفه ای تر شوید .(آنهم در پاندمی کرونا)

ژوزف ژوبر می‌گوید: یاد دادن یادگیری دوباره است.

من برای این رسالتم هر روز یکی از وظایفم اضافه کردن به تخصص و مهارت‌هایی‌ است تا آن را به دیگران انتقال دهم با هدف داشتن و ساختن جامعه‌ای با مردم خردمند و شادتر. و هر بار که مطالب آموزشی را به دیگران ارائه کردم قدرت و پیش روی‌ام در عرصه آموزش چند برابر شد. چرا که خودم با تکرارش بهتر یادگرفتم در ارائه و این موضوع معجزه بزرگی‌ست.

نکته مهم اینجاست که محققان این نظریه را با این هرم یادگیری اثبات کرده‌اند. درحقیقت بیشترین میزان یادگیری هر فرد از یادگرفتن مداوم و آموزش به دیگران ایجاد می‌شود.

پس با افتخار عرض می‌کنم خدمتتان در همکاری با بنده مطالب بروز شده و ایرانیزه شده‌ای را همیشه دریافت می‌فرمایید.

چرا که سالهاست بی‌توقف مداوم به مطالعه و تحقیق و تجربه در موضوع فروش، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ پرداخته و می‌پردازم و عاشقانه و خالصانه هر آنچه را که آموخته‌ام تقدیمتان می‌کنم بی‌کم و کاستی. چرا که رسالت عاشقانه‌ام در زندگی آموزش کاربردی و پیشرفت دیگران است و بس!

کتاب های من برای آشنایی شما با الگوی صف مشتری :

با تقدیم احترام

نغمه خسروی

دیدگاهتان را بنویسید