Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

تهران – ایرنا – موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی «پاریس تا پرسپولیس» با ورود به خاک ایران از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشور بازدید ‌خواهند کرد.


به گزارش ایرنا از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگران شرکت‌کننده در تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس ٢٠ نفر از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند هستند که با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز کرده و جمعه دوم اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شده اند.


این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران‌هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران با هماهنگی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، کشورمان را به‌ عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.


این گردشگران موتورسوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

در ادامه به مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و استان گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید