Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

دهقانی فیروزآبادی رییس جهاد دانشگاهی شد

تهران – ایرنا – روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رییس جدید سازمان جهاد دانشگاهی منصوب شد.


به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، هشتصد و شصت و یکمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.


در این جلسه روح الله دهقانی فیروزآبادی با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رییس جدید  سازمان جهاددانشگاهی معرفی شد.


پیش از این سید حمیدرضا طیبی، که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را با جهاد دانشگاهی علم و صنعت آغاز کرده بود، ریاست جهاد دانشگاهی را بر عهده داشت.


روح الله دهقانی فیروزآبادی، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲)، کارشناسی‌ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.


رییس جدید سازمان جهاد دانشگاهی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است.


معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، از دیگر سوابق اجرایی دهقانی فیروزآبادی است.


وی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.


دهقانی فیروزآبادی اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و تاکنون عهده‌دار این سمت بوده است.




آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید