Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

رصد توییتری نمایندگان مجلس حمایت از دولت را تکلیف می داند

داود توسلی نوروزی







برچسب‌ها






تهران – ایرنا – شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۶ تیر ماه نظرات خود را درباره تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، سخنان شب گذشته رییس جمهور، امنیت شغلی، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حکمرانی در فضای دیجیتال بیان کردند.


به گزارش ایرنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود با هشتگ های سپاه و اطلاعات سپاه، نوشت: عقده گشایی دشمنان خارجی و داخلی در خصوص تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه گویای موفقیت این سازمان در “جنگ اطلاعاتی، امنیتی عبری و برخی کشورهای غربی و عربی” است.


وی در توییت دیگری عنوان کرد: نفوذ یعنی “طلال ناجی” نفر اول لیست افرادی که ابومهدی قبل از شهادت به عنوان افسران خائن سرویس اطلاعاتی عراق به الکاظمی داده بود و متهم به ارائه اطلاعات سردار سلیمانی به فرودگاه بغداد بشود وابسته نظامی سفارت عراق در انگلیس.


این نماینده مجلسه همچنین در توییت دیگری با هشتگ برجام، نوشت: سرانجام اقدامات آمریکا برای توقف مذاکرات و عملیات های روانی و رسانه های عبری و غربی جهت مقصر نمایی ایران و صدور قطعنامه شد سفر “جوزپ بورل” مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و اعلام از سر گرفتن مذاکرات. انشاالله متنبه شده باشند.


محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات هم توییت کرد: سخنان رئیس جمهور بسیار خوب بود. تامین هزینه های جاری با انضباط مالی و استفاده از رسوب منابع دستگاه ها، بدون تمرکز بر استقراض از بانک مرکزی و در عین حال بازپرداخت ۲۹ هزار میلیارد از اصل و سود اوراق گذشته، از نقاط قوت دولت است. مجلس، حمایت از دولت را تکلیف می داند.


احسان ارکانی نماینده مردم شهرستانهای ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎نیشابور و فیروزه و‎‎‎‎ زبرخان نیز در توییتی نوشت: سخنان رئیس جمهور محترم درخصوص عدم افزایش قیمت نان، دارو و بنزین امیدبخش و نشان‌دهنده درک دقیق و صحیح ایشان از تأثیرگذاری این اقلام در نرخ تورم و وضعیت معیشتی و زندگی مردم است. بنا بر سوابق قبلی آقای رئیسی به نگاه ویژه و حمایت رییس جمهور از اقشار آسیب‌پذیر اطمینان داریم.


امروز همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در توییتر عنوان کرد: بعد از کمک به استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی‌ها و خرید خدمات و استخدام نیروهای ایثارگر؛ استخدام نیروهای شرکتی و کمک به جذب نیروهای طرحی و پرستاران فعال در دوره کرونا ؛ از اولویتهای کاری من در مجلس است. داشتن امنیت شغلی حداقل نیاز یک نیروی جوان در حال خدمت است.


مصطفی نخعی نماینده مردم شریف شهرستان های نهبندان و سربیشه هم توییت کرد: امروز و با رای قاطع همکاران محترم، کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، حجمی و… به تصویب رسید. هستیم بر آن عهد که بستیم.


علی بابایی کارنامی ‏‏نماینده مردم ساری و میاندرود نیز در توییتی نوشت: رای بالای نمایندگان مجلس به طرح ساماندهی کارکنان دولت جای امیدواری بسیار دارد. با تلاش همکاران در کمیسیون اجتماعی و بررسی جزییات آن، به زودی شاهد رفع تبعیض و شیوه‌های ناعادلانه بکارگیری نیروها در ادارات و نهادهای دولتی خواهیم بود.


امروز همچنین علی حدادی ‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان توییت کرد: امروز مجلس محترم به اتفاق ۱۹۴ رای موافق به کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رای موافق داد.


مجتبی توانگر نماینده مردم تهران هم در توییتر عنوان کرد: در مقابله با بحران‌ها، شورای‌عالی فضای‌مجازی توانسته نقش خود را بخوبی ایفا و وضعیت مطلوبی ایجادکند؟ بدعوت اندیشکده حکمرانی شریف و باشگاه تنظیم‌گری دراین خصوص بادوستان اهل فن به گفتگو خواهم نشست. باوردارم حکمرانی فضای‌مجازی درآینده همان حکمرانی درفضای اقتصاد دیجیتال است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید