Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

شکست مفتضحانه اسراییل در جنگ ۳۳ روزه با جوانان حزب الله در تاریخ

بندرعباس-ایرنا- فرمانده قرارگاه مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شکست مفتضحانه و تمدن ساز اسراییل در جنگ ۳۳ روزه در برابر جوانان مقاومت حزب الله در لبنان خواهد درخشید و ثابت کرد با قدرت ایمان و اتصال به قدرت خداوند اسراییل را نابود خواهیم کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسین سپهر در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد جامع بندرعباس ضمن قدردانی از راهپیمایان به فلسفه تاسیس کشور غاصب اشاره کرد و اظهارداشت: این جریان صهیونیسم با حمایت همه جانبه انگلیسی‌های خبیث و با روحیه استکباری برای مقابله با اسلام ناب و مبارزه با تمدن‌های مستقل دنیا شکل گرفت.


وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین کانون‌های کفر علیه مقاومت، جریان صهیونیستی است، بیان داشت:  بعد از استقرار در فلسطین، امپراطوری عثمانی را تکه تکه کردند و با کشتار زنان و مردان و کودکان فلسطینی و با تجاوز به حقوق مسلمانان منطقه دست به هرتجاوزی زدند.


فرمانده قرارگاه مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خالق و مبدا تمام ترورهای نخبگان و دانشمندان، انقلابیون و مسلمانان و آزادی خواهان جهان بدون استثنا جریان صهیونیستی و تفکر حکومت اسراییل فاسد با حمایت انگلیس به پشتوانه آمریکا تا به امروز ادامه دارد.


سردار سپهر در بیان علل مخالفت جمهوری اسلامی ایران با شکل‌گیری صهیونیسم جهانی و مبارزه با استکبار تصریح کرد: اسراییل و صهیونیسم جهانی با روحیه استکباری‌شان خود را برتر از عالم دانسته و خود را صاحب این کره خاکی می‌دانند و همچنین بر این باورند که باید امپراطوری بزرگ جهانی را صهیونیست‌ها مدیریت کنند، در واقع آن حکومت جهانی غربی‌ها به وسیله صهیونیست‌ها پیگیری و حمایت می‌شود و اینها نه تنها با مسلمانان بلکه با همه ادیان مختلف دنیا مخالفت می‌ورزند و خود را برتر می‌دانند و با روحیه استکباری خود را صاحب دنیا می‌دانند.  


جریان صهیونیستی با ترویج فساد به دنبال مقابله با اسلام است


وی ترویج فساد، فحشا و مواد مخدر را سه اصل جریان صهیونیستی به ویژه برای مقابله با مسلمانان دانست و ادامه داد: آنها هرسال برای مقابله با مسلمانان نسخه‌های ثابتی دارند که روحیه تقید، معنویت، مقاومت و ایستادگی را درمسلمانان بشکنند لذا اعتقاد دارند با ترویج فساد و فحشای اخلاقی، شرابخواری و استفاده از مواد مخدر بهتر از بمباران مردم مسلمان می‌توان علیه اسلام مقابله کرد.


این فرمانده نظامی خطاب به متصدیان فضای مجازی و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی و مسوولان رسانه‌ها، گفت: هرعملی که موجب توسعه بی عفتی و بی حیایی و شرابخوری و استفاده از مواد مخدر باشد، شما به عنوان سربازان اسراییل و صهیونیست عمل می‌کنید.


سردار سپهر با بیان اینکه جاسوسی و ربایش و اقدامات ضد امنیتی امروز در جهان  با فرماندهی با حمایت اسراییل غاصب انجام می شود، بیان کرد: ترور دانشمندان  هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، ترور دانشمندان عراق، یمن، سوریه، بمباران مراکز پیشرفته هسته‌ای در عراق، لیبی همه در دست صهیونیست‌های جنایتکار است.


وی ایجاد تفکرات انحرافی پان ایرانیسم و عربیسم، وهابیت و بهاییت، جریان منافقین، حزب بعث، داعش همه اینها خواستگاه صهیونیستی دارد، تلاش برای نابود برای ارتش های اسلامی( مصر، سوریه، عراق، یمن و قوای نظامی ایران) آخرین نسخه صهیونیست‌ها بوده و از همه مهم‌تر امروز عادی‌سازی  روابط اسراییل با کشورهای خائن کوچک عربی برای تسلیم اراده های حاکمان آن و مردمان این سرزمین صورت گرفته و درحال اجراست.


فرمانده قرارگاه مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جریان صهیونیسم اعتقاد دارند راز تسلیم یک ملت در برابر دشمن تسلیم فکر و اندیشه آن ملت است، لذا با راه اندازی مراکز اندیشه ورزی در کشورهایی مثل فرانسه و انگلیس و با بورسیه دانش آموزان و دانشجویان به دنبال در اختیار گرفتن فکر و اندیشه نخبگان دنیا هستند.


اسراییل با قدرت اقناع سازی سران کشورهای عربی منطقه به دنبال اختلاف افکنی است


سردار سپهر افزود: آنها همچنین با طراحی نقشه‌های ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، به راه اندازی جریان ناسیونالیسم در دنیا، تسلط بر انرژی فسیلی منطقه به مسیحیت صهیونیست و آمریکای جنایتکار، اسلام هراسی و تولید اسلام بدلی بجای اسلام ناب همه و همه اینها زاییده اتاق‌های فکر و اندیشه صهیونیسم جنایتکار بوده و هست.


وی گفت: اسراییلی‌ها با هدف ایجاد امپراطوری نیل تا فرات(استقرار بر دنیا) بیش از ۷۰ سال است که به جنایت، ترور، خیانت، نفاق و آدمکشی‌های خود ادامه می‌دهند و با این اعتقاد که قدرتمندترین ارتش در دنیا هستند یا اسراییل یک قلعه نفوذناپذیر است و با وجود گنبدهای آهنین، رصدهای ماهواره‌ای و پیشرفته زمینی و دریایی، وجود بیشترین جاسوس های نفوذی در بین مبارزان و مخالفان اسراییل،  امکان عبور موشک‌ها، پهبادها، جاسوس‌ها در جغرافیای اسراییل امکان ندارد و با قدرت اقناع سازی سران دنیا و کشورهای عربی منطقه و تسلیم شدن آن‌ها در برابر تدابیر راهبردهای اسراییل، این امپراطوری بزرگ دنیا(اسراییل) به طورحتم محقق خواهد شد.


فرمانده قرارگاه مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری جنایت‌های اسراییلی‌ها و شکل گیری گروه‌های مقاومت در فلسطین و حزب‌الله لبنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: در سال ۱۹۹۶ میلادی با حمله اسراییل به جنوب لبنان و جنایات بزرگ، آدمکشی جریان مقاومت حزب الله لبنان مقابل اسراییل ایستادند و تا کنار فنس‌های سال ۱۹۴۸اسراییل را به عقب راندند و هر شرطی داشتند اسراییل آنها را پذیرفت، در جنگ‌های شکست مفتضحانه و تمدن ساز اسراییل در جنگ ۳۳ روزه با جوانان مقاومت حزب الله در لبنان در تاریخ خواهد درخشید.


سردار سپهر ادامه داد: چهارمین ارتش مجهز دنیا که اعتقاد داشت در برابر سلاح های متعارف گروه‌های مقاومت، نفوذناپذیر و غیرانهدام است اما اسراییلی‌ها بعد از روز شانزدهم جنگ ۳۳ روزه با حزب الله در کشورهای دنیا بسیج شدند و به مسوولان جمهوری اسلامی ایران ناله زدند که هرچه حزب‌الله می‌خواهد ما حاضریم جنگ تمام شود اما فرمانده این دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی بود سربازانش در لبنان آنچنان تنبیهی را علیه اسراییلی‌ها وارد کردند که تا روز ۳۳ ام جنگ اسراییل همه شروط حزب الله را پذیرفت.


وی افزود: در فتنه شامات که ۸۲ کشور با تربیت داعشی‌های صهیونیست با فرماندهی صهیونیسم بین‌الملل برای سقوط سوریه، لبنان، تدوام سقوط عراق و تسلیم شدن ایران به راه انداختند،این جبهه مقاومت بود که ایستادگی کرد و پرچم پیروزی را سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به فرماندهی مقام معظم رهبری به اهتزاز درآورد پس دیگر اسراییل عددی برای ایستادگی در برابر مسلمانان نیست.


نفوذ ۴۰ دقیقه‌ای «پهپاد حسان» و«عملیات اربیل» هیمنه اسراییل را نابود کرد


این فرمانده نظامی ایران، بیان کرد: نتانیاهو که نابودی جنبش حماس، نابودی هسته‌ای ایران، بازگشت اسراییل به غزه، نابودی سوریه و تسلیم ارتش عراق را پیش بینی کرده بود، هیچکدام اینها اتفاق نیفتاد، اما در یکماه اخیر رزمندگان غیرسازماندهی شده و غیرحماس و گروه‌های ساختارمند به دل تلاویو و حیفا زدند و در درون صهیونیست های جنایتکار نفوذ کردند به حدی که نخست وزیر اسراییل اعتراف کرد از دست ما کاری ساخته نبود.


وی در ادامه سخنان خود به موفقیت و نفوذ ۴۰ دقیقه‌ای «پهپاد حسان» حزب‌الله  و ورود آن در سرزمین‌های اراضی اشغالی و «عملیات اربیل»، به عنوان بزرگترین کشف و ضبط یک گروهک وابسته به موساد توسط نیروهای امنیتی ایران، اشاره کرد که علاوه بر آنکه بار دیگر ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین اسراییل را نشان داد، شوک روانی بزرگی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.


فرمانده قرارگاه مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز شعار مردم فلسطین«یالثارات القاسم» شده است، یادآورشد: امروز اگر حزب‌الله اراده کند تمام عمق اسراییل با موشک‌های بومی خودساخته غزه و کرانه باختری که در محاصره کامل اسراییل است، به اعتراف خود اسراییلی‌ها حزب‌الله به تنهایی برای نابودی تمام اسراییل کافی است.


سردار سپهر اضافه کرد: موج مهاجرت معکوس از اسراییل به سایر کشورهای دنیا آغاز شده و دیگر در اسراییل امنیتی برای زندگی نکبت بار صهیونیست‌ها نیست، ما مسلمانان جمهوری اسلامی ایران اعتقادی به شکست در برابر اسراییل و آمریکا نداریم، بلکه معتقدیم که اقتدار اصلی ما رازهای ایمانی و معنوی و خداجوی ماست، قدرت امروز ما مسلمانان به اندازه ایمان و اتصال ما به قدرت خداوند است و اعتقاد داریم اسراییل را نابود خواهیم کرد و این وعده بزرگ خدا در قرآن است.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید