Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

عالم بودن به زوایای دین مهمترین ویژگی یک مبلغ است

ارومیه – ایرنا – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: عالم بودن به زوایای دین، مهمترین ویژگی یک مبلغ دینی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی روز یکشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردها و عملکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: تبلیغ دین در مکتب اسلام برپایه علم است و مهمترین ویژگی یک مبلغ در عرصه تبیین، عالم بودن به زوایای دین مقدس اسلام است و کسی که می‌خواهد مبلغ شود باید ایمان و باور درونی داشته و علاوه براین حکیم باشد.


وی با بیان اینکه باید در صیانت از دین حمیت و غیرت داشته باشیم، گفت: امروز در فضای مجازی و حقیقی اهانت‌های زیادی به مقدسات می‌شود که باید حداقل در درون خودمان نسبت به آنها واکنش نشان داده و  در عمل نیز غیرت خود را نشان دهیم.


حجت الاسلام امامی با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: عقلانیت و علم، معنویت و عدالت محوری سه ضلع جهاد تبیین هستند که عمل به هر کدام زمینه ساز تحقق جهاد تبیین و به مقصد رسیدن آن است.


به گفته وی، عدالت محوری یکی از موضوعات مورد دستور خداوند متعال است و خداوند می‌فرماید کسی حق ندارد در برابر سیری شکم ظالم و گرسنگی مظلوم بی تفاوت باشد بلکه باید عدالت ورزی را سرلوحه کار خود قرار دهد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مبلغ باید در هر سه مرحله عقلانیت، معنویت و عدالت خوب عمل کند، ادامه داد: امروز دغدغه رهبری جهاد تبیین است بنابراین فعالان فرهنگی و قرآنی این مهم را اولویت قرار دهند.


در این مراسم همچنین از فعالان قرآنی، مبلغان برتر، تشکل‌های دینی و پیشکسوتان قرآنی با اهدا هدایایی تجلیل و قدردانی شد.


به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردها و عملکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی  آذربایجان‌غربی از اول تا سوم تیرماه جاری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برپا شده بود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید