Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

قوه قضاییه به پرونده قصور مدیران دولت قبل در عدم مهار کرونا ورود

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولت قبلی که در عدم مهار بیماری کرونا تقصیر داشته‌اند باید از سوی قوه قضاییه محاکمه و با آنها برخورد شود.


محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا نتیجه عملکرد موفقیت‌آمیز دولت سیزدهم است.


رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این موفقیت برتری دیدگاه دولت سیزدهم چه در حوزه نظری و چه در حوزه عملی را نسبت به دولت‌های یازدهم و دوازدهم نشان می‌دهد.


رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت قبل اگرچه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید می‌شد اما اقدام جدی برای تامین واکسن مورد نیاز برای مردم انجام نمی‌گرفت.


جوکار خاطرنشان کرد: همه چیز در دولت قبل از جمله تامین واکسن به مذاکرات با غربی‌ها و پیوستن به اف آی تی اف گره خورده بود و نه‌تنها توفیقی در این زمینه برای ما حاصل نشد بلکه حتی تحقیر هم شدیم.


وی یادآور شد: بعضی از کشورها از ما پول دریافت کردند اما تعداد اندکی واکسن به ما دادند و برخی کشورها هم فقط قول دادند و هیچ واکسنی به ما نفروختند.


رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان دولت قبل که با کوتاهی‌ها و ترک فعل‌های خود باعث شدند تا ما شاهد آمار بالای فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در کشور باشیم باید توسط قوه قضاییه محاکمه شوند و با آنها برخورد لازم صورت پذیرد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید