Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

معاون اقتصادی رییس جمهور دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ذیل

آبادان – ایرنا – معاون اقتصادی رییس‌ جمهور گفت: دبیرخانه شورای‌ عالی مناطق‌ آزاد در ذیل وزارت اقتصاد و دارایی الحاق نخواهد شد.


به گزارش ایرنا محسن رضایی روز پنجشنبه در جریان سفر به منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره طرح الحاق دبیرخانه شورای‌ عالی مناطق‌آزاد ذیل وزارت اقتصاد، بیان کرد: این کار صورت نخواهد گرفت چرا که کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام این مصوبه را مغایر با قانون اساسی و مغایر با مصوبات احکام دایمی برنامه ششم توسعه دانسته است.


وی با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه آزاد اروند، گفت: فرصت‌ ها و ثروت‌های بسیاری در منطقه وجود دارد اما مردم از آن منتفع نیستند.
رضایی با اشاره به اینکه مناطق‌ آزاد نیازمند حمایت‌ قانونی هستند، افزود: حدود اختیارات مناطق‌آزاد روشن نیست؛ این مساله در ستاد اقتصادی دولت مطرح و مصوبات آن به زودی ابلاغ می‌شود.


معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: سعی خواهیم کرد که اقتصاد منطقه آزاد اروند همچون دوران دفاع مقدس که آبادان و خرمشهر دژ مستحکمی برای تمام ملت ایران بودند، شکوفا شود.


رضایی گفت: با تشکیل منطقه آزاد اروند انتظار بهبودی شرایط اقتصادی و آبادی منطقه می‌رفت ولی به جای آن شاهد گرانی بودیم و مردم متضرر شده‌اند.


معاون اقتصادی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفر به منطقه آزاد اروند به همراه دبیر شورای عالی مناطق آزاد،استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استان از برخی واحدهای اقتصادی در آبادان دیدن کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید