Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

مهاجم سابق منچستریونایتد به الهلال پیوست النصر مشتری جدید اوبامیانگ

تهران- ایرنا- مهاجم سابق باشگاه منچستریونایتد به الهلال عربستان پیوست تا جایگزین «بافیتیمی گومیس» در این تیم شود.


به گزارش ایرنا، باشگاه الهلال عربستان پس از پایان همکاری با بهترین گلزن خود یعنی بافیتیمی گومیس، در تلاش برای انتخاب جایگزین وی بود و در نهایت «اودیون ایگالو» مهاجم سابق منچستریونایتد را جذب کرد.


این مهاجم ۳۲ ساله که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند واتفورد، اودینزه و گرانادا را دارد، فصل ۲۰۲۰ در شرایطی که بازیکن تیم شانگهای شنهوا چین بود،‌ به صورت قرضی به منچستر ملحق شد و حتی گل‌های حساسی نیز به‌ثمر رساند.


او ابتدا با قراردادی برای ۶ ماه به اولدترالفورد رفت که سپس قراردادش تمدید شد. این بازیکن پس از جذب ادینسون کاوانی جایگاهش در اولدترافورد از دست داد و با قراردادی نجومی راهی الشباب عربستان شد. او هم اکنون آقای گل فعلی لیگ عربستان است و ۳۲ بازی اخیر ۳۱ گل و چهار پاس گل را به ثبت رسانده است.


این در حالی بود که پیش از این این باشگاه عربستانی برای جذب قرضی پیر امریک اوبامیانگ اقداماتی را انجام داده بود. الهلال برای این انتقال «لوسیانو ویتو» که سابقه بازی در والنسیا، ویارئال و اتلتیکو مادرید را به صورت قرضی به الشباب داد. روز گذشته نیز «میشل دلگادو» ستاره تیم فلامینگو برزیل با قراردادی سه ساله به آبی پوشان شهر ریاض اضافه شد.


مهاجم سابق منچستریونایتد به الهلال پیوست/ النصر مشتری جدید اوبامیانگ


خبر دیگر اینکه باشگاه النصر عربستان اکنون درپی جذب «اوبامیانگ» است. این بازیکن با مربیان آرسنال به مشکل خورده اما تیم‌های زیادی از جمله بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را مشتری خود می‌بیند. با این حال زردپوشان عربستانی با مبلغی نجومی دنبال جذب کاپیتان تیم ملی گابن هستند.


دیدگاهتان را بنویسید