Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

وزیر کشور سه میلیون زایر اربعین از ایران به عراق رفتند

آبادان – ایرنا – وزیر کشور گفت: تاکنون سه میلیون زایر اربعین برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از کشور خارج شدند و هم اکنون شاهد پیک جدید حضور زایران در پایانه‌های ششگانه مرزی هستیم.


احمد وحیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در شلمچه بیان کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد زایرانی که قصد رفتن به عراق را دارند در گذرگاه‌های اربعین افزایشی است با این وجود مشکلی در خصوص خروج آنها نیست.


وی افزود: در حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار زایر از مرزهای ششگانه نیز به کشور بازگشتند.


 وحیدی گفت: در هر۶ مرز شاهد وضعیت خوبی هستیم و تردد زایران به شکل روان و بدون مشکل در حال انجام است.


آمادگی کامل دستگاه‌ها و مواکب برای خدمت رسانی در بازگشت زایران


وی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های خدمت‌رسان و مواکب برای خدمت رسانی به بازگشت زایران ادامه داد: ۶ رام قطار از خرمشهر به تهران، و خرمشهر به مشهد و زاهدان افزوده شده و ظرفیت ریلی در این مسیر سه برابر افزایش پیدا کرده است.


وزیر کشور گفت: بخشی از انتقال زایران اربعین به شهرهای خود، توسط خودروهای شخصی انجام شده است و از سایر دستگاه‌های دیگر نیز برای انتقال زایران استقاده خواهد شد.


وی در خصوص مشکل تردد زایران اتباع خارجی نیز بیان کرد: مشکل تردد زایران افعانستانی برطرف و زایران پاکستانی نیز می‌توانند از مرز زمینی عبور کنند.


وحیدی گفت: در پایانه شلمچه فضای معنوی خاصی وجود دارد و  یک هزار موکب در خوزستان به ویژه در نزدیکی پایانه‌ها و گذرگاه‌های اربعین برپا شده و به زایران خدمات رسانی می‌کنند.


تردد زایران اربعین از گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


دیدگاهتان را بنویسید