Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

با کیفیت ترین و کاربردی ترین نوع سیمان

با کیفیت ترین و کاربردی ترین نوع سیمان

شهر بتن ارائه دهنده پرکاربردترین مصالح ساختمانی

تیرچه بتنی و بلوک سیمانی از جمله پرکاربردترین مصالح ساختمانی هستند که هر دو آنها با استفاده از سیمان ساخته شده و مقاومت بالایی نیز دارند. ساختمان سازی با سیمان یکی از بهترین روش ها است و دلیل آن میزان هزینه های مناسب با توجه به قیمت سیمان و سرعت بالا خواهد بود. اما کیفیت مصالح سیمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما باید در انتخاب کارگاه تولیدی مصالح نهایت دقت را داشته باشید. هر یک از مراکز تولیدی مصالح سیمانی از استراتژی های خاصی برای تولید محصولات استفاده می کنند و در انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشید. هر یک از مصالح ساختمانی اصول خاصی برای تولید دارند و در صورتی که تمامی این اصول رعایت شده باشد محصولاتی با کیفیت خواهیم داشت. شهر بتن با جمع آوری کادری مجرب و حرفه ای به همراه دستگاه های پیشرفته، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در اختیارتان قرار خواهد داد و می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید از آن نمایید.

خرید ارزان سیمان

بسیاری از مردم به دنبال راه هایی هستند که بتوانند مرغوب ترین محصولات را با قیمت های ارزان خریداری کنند. خرید ارزان قیمت سیمان پاکتی خواسته بسیاری است که برای این کار راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت. سیمان های نا مرغوب و کم کیفیت، میزان قیمت پایین تری خواهند داشت اما طبیعتا نمی توانند کلیه خواسته های شما را برآورده سازند و به همین دلیل توصیه می کنیم به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکنید. شرکت های مختلف فروش سیمان میزان قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت و به همین دلیل قبل از خرید حتما باید قیمت مراکز مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام نمایید. شهر بتن یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش محصولات سیمانی است که از طریق آن می توانید باکیفیت ترین و بهترین محصولات را با نازلترین قیمت ها خریداری نمایید. دلیل پایین بودن قیمت محصولات نیز کوتاه کردن دست واسطه ها است.

شناخت انواع سیمان

سیمان از جنبه های متعددی به انواع مختلف دسته بندی می شود و هر یک از انواع آن ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. یکی از اصلی ترین دلایل تفکیک سیمان ها را می توان نوع شرکت معدنی آن دانست چرا که طبیعتا هریک از معادن کشور ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت و با انتخاب هر یک از آنها ممکن است شاهد تفاوت سیمان شوید. اما اصلی ترین دلیل تفکیک سیمان ها به درجه کیفی محصول مربوط خواهد شد. سیمان درجه ۱ بهترین کیفیت را داشته و در بخش های مختلفی از ساختمان سازی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما سیمان های درجه ۲،۳ طبیعتا آسیب پذیرتر خواهند بود. البته سیمان ها از جنبه های دیگری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. دانه ریز و درشت بودن سیمان از دیگر دلایل تفکیک آن به شمار می رود، سیمان های ریزدانه سریع تر از درشت دانه ها خشک خواهند شد و معمولا کارایی بیشتری دارند اما سیمان های درشت دانه نیز در بخش های متعددی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. در رابطه با قیمت سیمان باید گفت: عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا در نهایت قیمت دقیق سیمان را تعیین کنند و به همین دلیل نمی توان رقم خاصی برای آن در نظر گرفت.

 

 

قیمت سیمان

قیمت سیمان یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در حالت کلی سیمان یکی از محصولات ساختمانی ارزان قیمت شناخته می شود که با استفاده از آن مصالح ساختمانی متعددی تولید می شوند. یکی از اصلی ترین دلایل تاثیرگذار بر میزان قیمت سیمان را می توان کیفیت آن دانست. محصولات باکیفیت طبیعتا میزان قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر محصولات خواهند داشت و به همین دلیل قیمت سیمان تیپ ۱ گران تر از تیپ ۲ است. مبنای محاسبه قیمت سیمان کیلوگرم است و می توان سیمان را در دو نوع بسته بندی شده و فله ای خریداری کرد. نوع فله ای سیمان قیمت پایین تری خواهد داشت که معمولا برای سازه های عظیم یا شرکت های تولیدی مصالح سیمانی کاربرد دارند. نوع کیسه ای سیمان نیز به صورت کیسه ای قیمت گذاری خواهند شد.

 

سیمان پوزولانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سیمان یکی از محبوب ترین انواع مصالح ساختمانی است که حتما هر فردی با آن آشنایی کامل خواهد داشت. این محصول ماده ای معدنی است که از معادن مختلفی از جای جای نقاط کشور استخراج می شود. سیمان به تنهایی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت بلکه آن را با مواد دیگری ترکیب کرده و سپس استفاده می کنند. معمولا سیمان را به ماسه زده و می از مخلوط کردن آنها به آن آب اضافه می کنند. در این صورت ملات آماده مصرف خواهد بود. توجه داشته باشید که میزان درصد سیمان به ماسه بر حسب نوع محل استفاده متفاوت خواهد بود. سیمان کاربردهای متنوعی دارد و می توان از آن در بخش های مختلفی از یک سازه استفاده کرد. قیمت سیمان فله پوزولانی مناسب است و در دسترس همگان قرار دارد. ویژگی های منحصر به فرد سیمان آن را به بهترین محصول بی رقیب در ساختمان سازی بدل کرده و بدون استفاده از آن هیچ ساختمانی برپا نخواهد ایستاد. سیمان در حالت کلی به منظور مقاوم سازی مورد استفاده قرار می گیرد اما بخش های مورد نیاز مقاومت ساختمان متفاوت خواهد بود. در برخی مواقع سیمان در قالب بتن برای پی ریزی ساختمان استفاده شده و در برخی مواقع برای ساخت دیوار و چسباندن مصالح ساختمانی کاربرد دارد.

قیمت بلوک سبک

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد بلوک های سبک تنوع بسیار بالایی دارند و طبیعتا هریک میزان قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. در حالت کلی قیمت بلوک های سبک بالاتر از بلوک های سیمانی خواهد بود اما ویژگی های منحصر به فرد محصول باعث شده که طرفداران بسیاری پیدا کند. عوامل متعددی باعث تمایز قیمت در بلوک سبک شده است و در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید. شهربتن به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده است و می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به خرید اقدام نمایید. بی شک خرید عمده محصولات تخفیف بیشتری نیز در بر خواهد داشت و در صورت خرید یکجا در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید. برای مشاهده قیمت دقیق بلوک سبک و تیرچه بلوک می توانید به وب سایت اختصاصی شهربتن مراجعه نمایید.پس از بررسی دقیق مشخصات محصول، امکان خرید در کوتاه ترین زمان وجود خواهد داشت.

با کیفیت ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز

بهترین و کاربردی ترین محصولات ساختمانی در شهر بتن

تا چندی پیش شاید زیبایی به مانند الان ملاک نبود اما امروزه زیبایی یکی از اصلی ترین نکات حائز اهمیت در زمینه های مختلف است. صنعت معماری و ساخت و ساز پیشرفت های بسیار زیادی داشته و امروزه مصالح ساختمانی قدیمی یا پیشرفته تر شده و یا جای خود را به نمونه های جدید داده اند. امروزه مصالح بتنی نقش اساسی را در ساخت و ساز ایفا می کنند و در اغلب خانه ها شاهد استفاده از اینگونه مصالح هستیم. اما آیا تمامی سازه های بتنی مناسب استفاده کردن هستند؟ طبیعتا هریک از کارگاه های تولید مصالح بتنی ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند و نمی توان کلیه آنها را با یکدیگر یکسان در نظر گرفت. انتخاب مرکز معتبر برای خرید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر چه کارگاهی با تجربه برای خرید اجناس مورد نیاز خود انتخاب کرده باشید محصولات باکیفیت تری تحویل خواهید گرفت. شهر بتن یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که به دلیل ارائه محصولات با کیفیت توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید و می توانید با قیمت های مناسب انواع محصولات بتنی را از آن خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت روان کننده و قیمت سیمان است.

کیفیت محصولات شهر بتن

کیفیت اصلی ترین موردی است که برای خرید محصولات بتنی باید مورد توجه قرار گیرد. برای ساخت محصولات مرغوب و باکیفیت حتما باید سیمان و سایر اجزای تشکیل دهنده بر حسب استاندارد های خاصی با یکدیگر ترکیب شوند تا در نهایت ساختاری مستحکم پدید آورند. شهربتن با بهره گیری از علم روز و تجهیزات مدرن، محصولاتی با کیفیت بالا تولید کرده و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مصالح بتنی باشد. امکان خرید انواع اقسام محصولات نظیر: قیمت بلوک سیمانی ، تیرچه، کفپوش، بتن آماده و… از این شرکت وجود داشته و می توانید درخواست خود را به صورت اینترنتی نیز به ثبت برسانید. امکان ارسال محصول به هر نقطه کشور وجود داشته و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از کارشناسان زبده شهربتن دریافت نمایید.

کفپوش بتنی چیست و ویژگی های آن

کفپوش بتنی از جمله پرکاربرد ترین انواع مصالح سیمانی است که برای پوشش دادن سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش های بتنی در انواع اندازه های مختلف تولید شده اند و به دلیل رنگ بندی های متنوعی که دارند می توان طرح های زیبایی را بر روی زمین با استفاده از آنها ایجاد کرد. کفپوش بتنی را می توانید در طرح های مربع، شش ضلعی، هشت ضلعی و… نیز مشاهده کنید که انتخاب آن بستگی به شما خواهد داشت. ویژگی بارز کفپوش های بتنی را می توان مقاومت بالای آنها دانست به گونه ای که امکان سایش و شکستن آنها بسیار پایین بوده و می توانید به مدت طولانی از آنها استفاده کنید. قیمت کفپوش بتنی با توجه به کیفیت آن و قیمت بتن آماده مصرفی متفاوت می باشد. برای چیدن کفپوش های بتنی بر روی زمین نیازی به ملات نیست و خواهید توانست آن را بر روی ماسه قرار داده و در مدت زمان کوتاهی سطح زمین را پوشش دهید. کفپوش بتی در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل می توان بدون هیچگونه نگرانی برای بخش های مختلف بیرون از ساختمان مورد استفاده قرار داد.

به جرأت می توان گفت که بلوک سبک کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین بوده، که باعث زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده است. این مصالح ساختمانی کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، اختراع شده و به مرور زمان جایگاه خیلی از مصالح ساختمانی سنتی را تصاحب کرده است.

مزیت هایی که بلوک سبک نسبت به بلوک های قدیمی دارد باعث شده که روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده و عده بیشتری از مهندسان ساخت و ساز و مدیران پروژه های ساختمانی به سراغ آن بروند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک  این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

 

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد

بلوک سیمانی، پر مصرف در ساختمان سازی

بلوک ها به عنوان پرمصرف ترین مصالح ساختمانی شناخته می شوند و این نوع مصالح را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هریک ساختار و مقاومت متفاوتی با یکدیگر دارند. بلوک های سیمانی از جمله محبوب ترین انواع بلوک ها هستند و برای مصارف بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت بلوک سیمانی به دلیل اینکه در انواع و اقسام مختلف تولید می شود، متفاوت خواهد بود. یکی از اصلی ترین ویژگی های بلوک های سیمانی مقاومت بالای آنها است و با استفاده از آنها می توان با سرعت بیشتری یک سازه را به اتمام رساند. بلوک های سیمانی در حالت کلی به ۳ نوع: سنگین، نیمه سبک و سبک دسته بندی می شوند که هریک از آنها مواد اولیه متفاوتی با یکدیگر دارند. همانطور که از نام این نوع بلوک ها پیداست، بلوک های سنگین وزن بیشتری دارند و بلوک سبک کم وزن هستند. هریک از این بلوک ها در بخش های خاصی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و هریک ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

قیمت بلوک سیمانی

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد بلوک های سیمانی در انواع اقسام مختلف ارائه شده اند و طبیعتا هر یک از آنها قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. بلوک های سنگین کمترین و بلوک های سبک بیشترین میزان قیمت را با توجه به قیمت سیمان خواهند داشت و این تمایز قیمت، به دلیل نوع موادی است که برای ساخت بلوک مورد استفاده قرار گرفته اند. در حالت کلی بلوک های سیمانی قیمت مناسبی دارند و استفاده کردن از آنها باعث صرفه جویی در میزان هزینه های ساخت خواهد شد. اما بلوک هایی که کیفیت بیشتری داشته و از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده اند قیمت بالاتری هم خواهند داشت و توصیه می کنیم که حتما کیفیت را اصلی ترین نکته قابل توجه قرار دهید. شهر بتن به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به تولید انبوه انواع بلوک ها نموده و کیفیت را در راس کار خود قرار داده است. با مراجعه به وب سایت اینترنتی شهربتن می توانید هر یک از انواع بلوک ها از جمله بلوک هبلکس را مشاهده کرده و اقدام به بررسی مشخصات هریک نمایید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید