Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

معرفی سرپرست فدراسیون های بسکتبال و ژیمناستیک


P style=”TEXT-ALIGN: justify”> به گزارش ایرنا؛ وزارت ورزش و جوانان نوشت با توجه به اتمام دوره ریاست این ۲ فدراسیون‌، مهیار عسگریان و حمید احمدی  در احکام جداگانه ای به عنوان سرپرستان فدراسیون‌های بسکتبال و ژیمناستیک منصوب شدند.


زهرا اینچه درگاهی ۱۹ تیرماه که با کسب ۲۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد، تیرماه امسال دوره چهارساله وی به پایان رسیده بود.


اما قبل از اتمام دوره چهارساله وی خردادماه فرایند ثبت نام برای ریاست این فدراسیون انجام و حتی اسامی تایید صلاحیت شده از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد اما تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها موجب شد تا این ثبت‌نام باطل و مدعیان رسیدن به کرسی ریاست این فدراسیون باید دوباره ثبت نام را انجام دهند. بر این اساس، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک شد.


همچنین دوره چهارساله رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال ماه گذشته پایان یافت و قرار بود ۱۹ دی ماه مجمع انتخاباتی آن برگزار شود که به زمان دیگری موکول شد. مهیار عسگریان امروز سرپرست این فدراسیون شد.


نخستین مجمع انتخاباتی دولت سیزدهم در وزارت ورزش و جوانان با مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی در ۱۲ دی‌ماه و براساس اساسنامه جدید برگزار شد. از بین ۱۰ مجمع تنها نیمی از آن برگزار شد و مجامع انتخاباتی پنج فدراسیون نابینایان، ورزش‌های دانش‌آموزی، بسکتبال، تیراندازی و اسکیت به زمان دیگری موکول شده است.


دیدگاهتان را بنویسید