Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

استیضاح وزیر صمت مشکلات صنعت خودرو را حل نمی کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد روند استیضاح فاطمی امین گفت: تغییر و تحولات وزرات صمت مشکلات صنعت خودرو را حل نمی کند.


عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد روند طرح استیضاح وزیر صمت گفت: طرح استیضاح وزیر صمت  چند ماه پیش کلید خورده است و نمایندگان باید توجه کنند که تامین و تهیه  برخی از کالاهای اساسی که قبلا با وزرات صمت بوده است الان در حیطه وزرات جهاد  کشاورزی است و این وزارتخانه به تنهایی عهده دار تامین کالاهای اساسی در کشور نیست.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت:یکی از محورهای استیضاح وزیر صمت به صنعت خودرو  برمی گردد که من معتقدم وزرات صمت  باید نقش کمتری در مدیریت خودرو داشته باشد  چون سهم این وزراتخانه از دو کارخانه خودرو سازی کشور درصد ناچیزی سهام  است .


نماینده مردم ایرانشهر گفت: وقتی که یک وزراتخانه ۶ درصد سهام در صنعت خودرو دارد و بقیه سهم متعلق به سهامداران دیگر است مشخصا نباید وزارت صمت نقش محوری در مدیریت صنعت خودرو بازی کند، زیرا مشکلات عجیب و غریبی در تناسب سهم و مدیریت این صنعت پیش می‌آید.


درخشان بیان داشت: با توجه به مشکلات صنعت خودرو و مطالبات مردم از لحاظ کیفیت در این زمینه باید سهامداران پاسخگو باشند و من معتقدم تغییر و تحولات وزرات صمت مشکلات صنعت خودرو را حل نمی کند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: وزرات صمت وزراتخانه گسترده و وسیع است که هنوز اختیاراتش درست تعریف نشده و باید وظایف آن مشخص شود در شرایطی که اقتصاد کشور دچار بحران شده است، وزرات صمت تنها متولی  نیست و وزارتخانه‌های نفت، اقتصاد و جهاد کشاورزی هم باید در این زمینه همکاری کنند، نباید  یک وزراتخانه را متهم به ناکار آمدی کنیم.


وی افزود: وزرات صمت می‌تواند با برنامه‌های مدون در حوزه کاری خود با جدیت مشکلات حوزه صنعت و معدن را مدیریت کند و به مطالبات نمایندگان و مردم توجه کند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید