Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

رییس کمیسیون قضایی مجلس جنایت های آمریکا علیه بشریت درست تبیین

بجنورد- ایرنا- رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت های آمریکا علیه ملت ایران، نظام و انقلاب و بویژه برای نسل جوان درست تببین نشده است تا آنها با ماهیت واقعی این رژیم آشنا شوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا در بجنورد، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز دوشنبه در مراسم محوری افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: برخی از مزدوران داخلی و خارجی سعی در ایده‌آل نشان دادن آمریکا هستند در حالیکه هم اینک حدود ۱۰۰ میلیون نفر در آمریکا زیر خط فقر زندگی می کنند و ۵۰۰ هزار نفر نیز کارتن خواب هستند.


وی افزود: تاریخ نشان می دهد که هیچ یک از اقدامات این رژیم با حقوق بشر تناسبی ندارد به گونه ای که باید برای جامعه تببین شود که اگر آمریکا حامی حقوق بشر بود، ۴۰ بار قطعنامه های صادر شده علیه رژیم جنایت کار اسراییل را وتو نمی کرد.


حجت الاسلام غضنفرآبادی یادآور شد: جنگ هشت ساله، بلوکه کردن پول های کشور، حمله به هواپیمای مسافربری و تحریم های ظالمانه تنها گوشه ای از اقدامات ضدبشری این رژیم علیه مردم ایران است.


وی با اشاره به نقش آمریکا در جنگ جهانی دوم و کشتار غیر نظامیان، گفت: این جنگ با ۲۴ میلیون کشته نظامی و بیش از ۵۰ میلیون کشته غیر نظامی به عنوان بزرگترین تراژدی دردناک در طول تاریخ بشر است که با کشتار ۱۰۰ هزار نفر در ناکازاکی توسط آمریکا ادامه یافت.


حقوق بشر ابزاری برای جنایت های امریکا


رییس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه حقوق بشری همواره ابزاری برای جنایت های آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: آمریکا به بهانه حقوق بشر و دفاع از انسان ها در بسیاری از کشورهای منطقه مداخله می کند در حالی که جز فقر و فلاکت رهاوردی برای این کشورها ندارد.


وی افزود: در واقع می بینیم که چگونه و با چه بهانه های واهی در امور کشورهای عراق و افغانستان دخالت کرد و چه وضعیت بغرنجی را برای مردم آنجا بوجود آورد.


حجت الاسلام غضنفرآبادی ادامه داد: هم اینک نیز سرمنشا جنگ روسیه و اوکراین نیز آمریکا است و در پی آن است که دست نشانده خود در اوکراین حکومت کند.


وی یادآور شد: فارغ از هرگونه اقدامات جنایتکارانه خارجی این رژیم، هم اینک در سطح جامعه خود آمریکا جرم های وحشتناکی اتفاق می افتاد که تناسبی با حقوق بشر ندارد و حکام آن برای مقابله با این اقدامات کاری انجام نمی دهند، تا جایی که می بینیم چگونه با نبود ممنوعیت حمل سلاح چه جنایاتی اتفاق می افتد و پلیس چه برخوردهای وحشیانه ای با شهروندان دارد.


این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علمای اهل سنت ترکمن و سایر اقشار مردمی برگزار شد.


در پایان این مراسم از خانواده شهدای ترور در خراسان شمالی قدردانی شد.


ششم تا دوازدهم تیر به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید