Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

تشکیل شورای ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تشکیل ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید شورای ستاد تعلیم و تربیت نیز ایجاد شود.


به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه میز تخصصی با فعالان و صاحب نظران در امور فرهنگی و تربیتی نظام آموزشی کشور، اظهار کرد: اولویت اصلی بنده آموزش و پرورش است در این مسیر تمام درس و بحث را تعطیل کرده‌ایم تا این موضوع را به‌ثمر برسانیم چون ما در بحث آموزش و پرورش جدی هستیم.


وی افزود: تمام آسیب های اجتماعی و فرهنگی ریشه در تعلیم و تربیت دارد.


استاد خسروپناه با اشاره به تشکیل ستاد تعلیم و تربیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید شورای ستاد تعلیم و تربیت نیز ایجاد شود، اعضای حقیقی شورا، باید متشکل از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند که آمادگی لازم را در این زمینه دارند و می‌توانند برای آن وقت بگذارند.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مسئولانی نظیر وزیر آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان باید در این شورا حضور داشته باشند و شخصیت‌های حقیقی از جبهه مردمی به این شورا نیز باید دعوت شوند، این افراد حق رای خواهند داشت و حضورشان در جلسات این شورا ضروری است.


استاد خسروپناه در ادامه افزود: کارهای عملیاتی در زمینه تعلیم و تربیت باید انجام شود در این مسیر دستگاه‌های ذیربط را باید مکلف به‌اجرا کرد، کارهای میان مدت و بلندمدت هم باید تعریف شود.


وی اعلام کرد: جلسه‌ای را به‌صورت مجازی برگزار خواهیم کرد تا نقطه نظرات ارائه شود و با آمادگی بیشتری موضوع تعلیم و تربیت را پیش ببریم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید