Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

رییس ستاد ملی اربعین ۲۵۰ هزار زایر خارجی از ایران به عراق رفتند

آبادان – ایرنا – رییس ستاد ملی اربعین از برطرف شدن مشکل خروج اتباع خارجی معطل در پایانه مرزی شلمچه خبر داد و گفت: ۲۵۰ هزار زایر خارجی، با همکاری دولت عراق، برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ، از طریق ایران به کربلای معلی مشرف شدند.


سید مجید میراحمدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی شلمچه بیان کرد: با همکاری دولت عراق مشکل عبور اتباع افغانستانی برطرف شده است و مشکلی در خصوص تردد آنها نیست.


وی افزود:با پیگیری و رایزنی انجام شده اتباع پاکستانی نیز می‌توانند از مرز زمینی به زیارت اربعین مشرف شوند و این مهم را به دولت و سفارت ایران در پاکستان نیز اعلام کردیم.


میراحمدی گفت: پیش از این اتباع پاکستانی فقط می‌توانستند برای زیارت اربعین از مرز هوایی به عراق سفر کنند که این مشکل برطرف شده است و امکان تردد زمینی آنها به شرط حرکت، ورود و خروج به صورت گروهی و مانیفست امکان پذیر است.


پایانه مرزی شلمچه تنها گذرگاه عبور اتباع خارجی برای شرکت در اربعین حسینی است.


این پایانه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق، و نیز پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان، ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.


بر اساس تقویم رسمی کشور ۲۶ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمشی اربعین حسینی است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


دیدگاهتان را بنویسید