Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات رسانی به زائران اربعین ارسال

تهران- ایرنا- رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع در راستای تسهیل و تسریع ورود و خروج زائران در پایانه‌های مرزی از ارسال و توزیع ۶ میلیون بطری آب معدنی و اهدای ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج به پایانه‌های مرزی خسروی و مهران خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، سرتیپ خواجه امیری رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع با حضور میدانی در مناطق مرزی عراق و بررسی نیازمندی‌های زائران، بلافاصله با به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان‌های وزارت دفاع در بخش‌های مختلف کشور بویژه استان‌های میزبان و همچنین استان‌های معین، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را تسریع و افزایش داد.


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکنون با دایر کردن موکب‌های متعدد، توزیع اقلام مورد نیاز زائران همچون آب آشامیدنی، ایجاد سایه‌بان، اعزام وسایل ایاب و ذهاب و وسائط نقلیه به مرزهای کشور، خدمات رسانی به زائران حسینی را افزایش داده است که این روند خدمت‌رسانی با سرعت و وسعت بیشتری در حال انجام است.


با توجه به استقبال پرشور و کثرت مشتاقان زیارت حضرت ابا عبدالحسین(ع)، ستاد اربعین وزارت دفاع علاوه بر اعزام زمینی اقلام مورد نیاز زائران، ارسال اقلام پرمصرف و ضروری از طریق ناوگان هوایی با همکاری سازمان‌های نیروهای مسلح را چند برابر کرده است.


ارسال و توزیع ۶ میلیون بطری آب معدنی به زائران اربعین


امیر دریادار خواجه امیری رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع بیان کرد: این ستاد در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر خدمات رسانی بیشتر به زائران حضرت ابا عبدالحسین(ع)، از طریق هماهنگی با سازمان‌های وزارت دفاع؛ ۶ میلیون بطری آب آشامیدنی تأمین و بلافاصله به محل تردد زائران ایرانی در مرزهای خسروی، چزابه و مهران ارسال کرد که توسط خادمین وزارت دفاع در بین دلدادگان حسینی توزیع شد.


رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع تصریح کرد: توزیع آب آشامیدنی در بین زائران اربعین، از نیازهای اصلی زائران بوده است که بحمدالله قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع توانسته در کنار سایر نهادهای خدمت‌رسان کشوری و لشکری، بخشی از این مهم را محقق کرد.


رئیس ستاد اربعین همچنین گفت: تا چند روز پس از بازگشت زائران از عتبات عالیات، این ستاد در مبادی ورودی به کشور مستقر و خدمت رسانی به عزیزان زائر ادامه خواهد داشت.


گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین/ارسال هوایی اقلام ضروری به گذرگاه‌های مرزی منتهی به عراق


اهدای ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج به پایانه‌های مرزی خسروی و مهران


رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اهدای ۲۰دستگاه گِیت ورود و خروج، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی به پایانه های مرزی مهران و خسروی به منظور کاهش مشکلات تردد زائران و تسهیل عبور و مرور دلدادگان عتبات عالیات خبر داد.


رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع با اعلام این خبر گفت: با توجه به خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین(ع) و استقبال پرشور آحاد مردم برای زیارت عتبات عالیات، ورود و خروج از گِیت و دریچه‌های مرزی به خصوص در کشور عراق با کندی مواجه شده بود.


پس از بازدید مسئولان وزارت دفاع از پایانه‌های مرزی و همچنین در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر ارائه خدمت حداکثری به زائران اربعین، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۲۰دستگاه  گِیت، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی را در پایانه‌های مهران و خسروی مستقر کرد.


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قصد دارد با توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق، خدمت‌رسانی تثبیت شده به زائران را تقویت کند.


گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین/ارسال هوایی اقلام ضروری به گذرگاه‌های مرزی منتهی به عراق



دیدگاهتان را بنویسید