Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

سردخانه آب منطقه ای ایلام در مرز مهران افتتاح شد

  • فلای تو دی

    ایسنا/ایلام با حضور معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو، سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) شرکت آب منطقه‌ای ایلام در مهران افتتاح شد. 


    «حیدری»،  معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو ضمن تقدیر از عملکرد صنعت آب و برق استان در ارائه خدمات پایدار به زوار، با تاکید بر اینکه استان ایلام و شهرستان مهران به برکت خون شهیدان، دروازه عتبات معرفی شده است، اظهار کرد: نام اربعین با نام مهران گره خورده است و این نشات گرفته از برکت امام حسین (ع)  و خادمی مردم استان ایلام است. 


    وی افزود: خدمت به زائر امام حسین خستگی نمی‌شناسد و با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی در فصل تابستان، از تمامی مدیران می خواهیم ضمن تامین آب و برق پایدار برای زوار، تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به زائران به کار ببندند. 


    «صادق علیمرادی» مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در ادامه این مراسم گفت: مجموعه صنعت آب و برق استان، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌داند و در این جهت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. 


    رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام ادامه داد : در همین راستا و امروز شاهد افتتاح سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) با حضور دکتر حیدری معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو هستیم . 

    منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

  • دیدگاهتان را بنویسید